Re: [misc@opensource.dk] Politisk interesseorganisation, "from scratch"

On Sun, 2002-12-29 at 21:48, Erik Josefsson wrote:
> Jag foreslÃr at du isted for at begynde en ny trÃd pà denne liste
> deltager i diskussionen pà foreningslisten.

Denne trÃd var ikke ment som en fortsÃttelse af "diskussionen" i SSLUG
men et forsÃg pà at finde andre personer der er parate til organisere
sig i et samarbejde der utvetydigt vil arbejde for at gÃre Open Source
et reelt alternativ.

> Jag tror ikke den post fra Henrik "StÃrner" som du refererer til er en
> representativ holdning for nogen, ikke ens Henrik sjelv vid denne
> tidspunkt.

Det hÃber jeg da, men jeg tillader mig at tvivle hvis de seneste dages
uro skal give bare en lille smule mening. Jeg har ikke sÃrlig meget lyst
til at spilde krÃfter pà fÃre SSLUG's sag hvis der sidder en gruppe
medlemmer og fÃler at jeg udnytter dem for at kunne gennemfÃre mine egne
holdninger.

--
Anders Feder <linux.anders@feder.dk>