Re: [misc@opensource.dk] Hvem er på?

On Thu, Mar 13, 2003 at 23:27:39 +0100, Claus Sørensen wrote:

> Jeg kunne godt tænke mig, at vi benyttede denne liste til blandt andet
> koordination af fælles tiltag blandt andet i forbindelse med BSA's nye
> kampagne, hvor vi er et godt supplement til de produkter BSA's medlemmer
> leverer.

BSA kampagne?
Jeg antager at det er alt den gratis reklame fra microsoft
der var i radioen sidste søndag i alle radioaviser?
(alt den piratkopiering af deres produkter)
Jeg undrede hvorfor det var i radioavisen siden den tidlige morgen....

Og ja;
det bør udnyttes til at komme med budskabet om at der
faktisk ofte findes lovlige og betalelige alternativer der kan
løse omtrent de samme opgaver.
Og så kan man med god samvittighed anvende sin PC :)